Foto's, vraag & antwoord - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bas Kooijman - WaarBenJij.nu Foto's, vraag & antwoord - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bas Kooijman - WaarBenJij.nu

Foto's, vraag & antwoord

Door: Bas Kooijman

Blijf op de hoogte en volg Bas

07 Juli 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Hier even een snelle reactie. Ik heb een aantal foto's geplaatst van de afgelopen periode.

Vraag & antwoord.

@ Danny; school gaat relaxt, ik nog hetzelfde lesniveau maar spreken gaat uiteraard steeds vloeiender. Dus een hoger niveau komt misschien binnekort. Minder dat jij ook geen werk meer hebt, maar je hebt nu wel genoeg tijd om je voor te bereiden voor jouw vakantie :p

@ Hans & Mies; dus mijn auto wordt binnekort afgesleept haha :p Lake Tahoe is volgens mijn lerares erg mooi en kan men er zwemmen het is wel een beetje fris. Volgens mij is de laatste beer een tijdje geleden opgezet haha. Dus daar hoeven we niet bang voor te zijn. :D

@ Kees & Mary; Zie foto's voor een echte Zweedse importchinees :p
Als mensen hem vragen waar hij vandaan komt zegt hij altijd vol zelfvertrouwen: Zweden. Niemand gelooft dat, wel een beetje zielig eigenlijk. :)

@ Karin; okee, ik zal dat cafe opzoeken. Het word denk ik wel lastig :) aangezien het barst van de leuke cafe's hier. Maar bedankt voor de tip!

  • 08 Juli 2011 - 09:10

    Kees En Mary:

    Hi Hi ...weinig zweeds aan die chinees!!!

    Leuk dat je er foto,s op gezet hebt, zo proeven we een beetje het sfeertje.


  • 08 Juli 2011 - 13:17

    DanDeManDieAllesKan:

    whAHahA ja doe me best om me voor te bereiden! laat naar bed, laat opstaan gaat al aardig :P

    Maar je nederlands gaat wel achteruit of niet (ik nog hetzelfde lesniveau) hahah... niet verleren he!
    Foto's zijn geweldig, echt leuk. aleen zou die chinees in de gaten houden zag hem volgens mij bij america's most wanted.. dus hou hem in de gaten :p haha

    Maar was dat met die donut shop echt zo?

    geniet van je verblijf, en spreek je snel...
    ruk ze!

  • 08 Juli 2011 - 17:37

    Karin:

    Mooie foto's kun je met je nieuwe camera maken, Bas. Wordt je boodschappenwagen, als je meer dan een blikje cola nodig hebt, een Hummer? Veel plezier dit weekend bij Lake Tahoe. lgr Karin

  • 09 Juli 2011 - 20:34

    Jos En Sylvia:

    Hi Bas, aan de foto's te zien, de erg goed gelukt zijn overigens, heb je het wel naar je zin. Zijn ook benieuwd naar de foto's van Lake Tahoe. Helaas was het even niet gelukt via facebook. Veel plezier maar weer en knuffels van ons.

  • 18 Juli 2011 - 16:16

    Hans En Mies:

    Hoi Bas,

    Hard aan de studie, hard aan het sight-see-en of allebei. We missen je verslagen.
    Maar... geen bericht, is goed bericht.
    Hoe is het trouwens met je oog? De meeste mensen die hun ogen laten laseren, kunnen daarna beter zien. Jij ook?!

    Groeten van ons vieren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 08 Mei 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 12500

Voorgaande reizen:

26 Juni 2011 - 07 Augustus 2011

6 weken San Francisco

Landen bezocht: